Huissi Syys SRA XIV

Neljästoista peräkkäinen HUISSI SYYS-SRA kilpailu kisataan sunnuntaina 6.9.2020 kello 9.30 alkaen. Toimitsijakilpailu lauantaina 5.9. Kilpailu on myös TST-cupin osakilpailu.

su 6.9. - su 6.9.2020

Ampumaradantie, Ilmajoki

Katso sijainti kartalta

Tervahaminan ampumaradalla sunnuntaina 6.9.2020

Kisassa 6 rastia; ammutaan kiväärillä, pistoolilla ja haulikolla kuvausten mukaan. Rastikuvaukset julkaistaan www-sivuillamme* ennen kilpailua. Haulikkorasteilla max. (lyijy) haulikoko 3,5 mm / 36 g lataus. Mahdollisista muutoksista yms. tiedotetaan ilmoittautuneille s-postilla.

7.30 Kisatoimisto aukeaa
9.15 Kilpailijoiden puhuttelu
9.30 Kilpailu alkaa

Ole ajoissa paikalla!

Kilpailusarjat

TULOKAS

Tähän voivat osallistua ne henkilöt, jotka suorittaneet SRA turvallisen ampujan tutkinnon 1.1.2019 jälkeen. Avo/vakio osallistujat lasketaan samalle tuloslistalle. SSI:ssä “Junior”

Y, Avo ja Vakio

Yleinen (SSI kategoria None)

Y50

Osallistujat lasketaan samalle tuloslistalle (avo ja vakio). SSI:ssä “Senior”

TST

Osallistujat lasketaan samalle tuloslistalle (avo ja vakio). SSI:ssä “Military”

LADY

Sarja naisille. Osallistujat lasketaan samalle tuloslistalle (avo ja vakio).

Palkinnot jaetaan, mikäli luokassa/sarjassa on 5 ennakkoilmoittautunutta osallistujaa.

Ilmoittautuminen

Kilpailuun on ennakkoilmoittautuminen. Ilmoittautuminen avoinna SSI:ssä 20.7 kello 19.00 – 24.8.2020 kello 23.59.

Tarkista että olet syöttänyt oikein ampuja IDn, luokan (avo/vakio) ja sarjan (Lady, tulokas (Junior), Y, Y50 (Senior), TST (Military)) sekä yhdistyksen jota edustat. Ilmoita myös tarpeesi asevuokrasta / Ilmajoki RES jäsenet aselainasta viestillä SSI:n kautta järjestäjille sekä lisää itsesi “Special1” sarjaan.

Maksa kilpailumaksu 60,00 € Ilmajoen Reserviläiset Ry tilille viimeistään 28.8.2020 mennessä:

FI 49 5071 0050 0548 50

Viestikenttään merkintä: SYYS-SRA 2020/maksajan nimi. Osallistumismaksuun sisältyy maukas ja runsas ruoka- ja kahvitarjoilu läpi kisapäivän kuten aina aiemminkin. Ilmoita mahdolliset ruoka-aineallergiat etukäteen. Päivitämme SSIssä tiloja hyväksytyiksi pari kertaa viikossa ja 1.9 käymme läpi mahdolliset jonottajat.

Aseen vuokraus

Mahdollisuus aseen vuokraamiseen 5€/ase tai korkeintaan 10 € (kolme asetta) + patruunoiden hinta. Ilmajoen Reserviläiset Ry jäsenet vuokraavat aseen ainoastaan patruunoiden hinnalla.

Huomioitavaa

Ilmajoen Reserviläiset Ry jäsenet pääsevät vain rakentamiseen osallistumisen kautta toimitsijakisaan ja toimitsijoiksi. Ilmoittautuessanne SSIssa, valitkaa esikisa/pre-match. Toimitsijoilta ei luonnollisesti peritä osallistumismaksua. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Toivomme runsaasti toimitsijoita myös E-P:n Reserviläispiirin alueelta.

Rakentaminen tapahtuu pääosin keskiviikon 2.9 – lauantain aamupäivän 5.9 välisenä aikana.

Tervetuloa HUISSI XIV SYYS SRA kilpailuun!

Ilmajoen Reserviläiset Ry

Tiedostot